Deklaracja dostępności

Centrum Usług Wspólnych Gminy Dragacz zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://cuwdragacz.biposwiata.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń: Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że: • część plików nie jest dostępnych cyfrowo, • pochodzą z różnych źródeł, • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej niektórych artykułów, • niektóre materiały graficzne (zdjęcia) nie mają w pełni dokładnych opisów.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej

tak

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

tak

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Mateusz Słowiński

Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Udostępniamy nastepujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

częściowy, Istnieje możliwość wezwania pracownika, celem obsługi osoby mającej trudności w poruszaniu się.

Dostosowanie korytarzy

brak, Istnieje możliwość wezwania pracownika, celem obsługi osoby mającej trudności w poruszaniu się.

Dostosowanie schodów

brak,Istnieje możliwość wezwania pracownika, celem obsługi osoby mającej trudności w poruszaniu się.

Dostosowanie wind

brak,Istnieje możliwość wezwania pracownika, celem obsługi osoby mającej trudności w poruszaniu się.

Dostępność pochylni

brak,Istnieje możliwość wezwania pracownika, celem obsługi osoby mającej trudności w poruszaniu się.

Dostępność platform

brak,Istnieje możliwość wezwania pracownika, celem obsługi osoby mającej trudności w poruszaniu się.

Dostosowanie parkingów

dostępny

Prawo wstępu z psem asystującym

dostępny

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

brak,

Dostępność pętli indukcyjnych

brak

Dostępność tłumacza języka migowego

brak

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2020 09:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Heneburg
Ilość wyświetleń: 553
31 marca 2022 13:40 (Karolina Kuchta) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
31 marca 2022 13:38 (Karolina Kuchta) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
31 marca 2022 13:38 (Karolina Kuchta) - Aktualizacja deklaracji dostepności.