Przetargi

INFORMACJA o wyborze oferty

Dragacz, 19.12.2014 r.

SAPO.261.1.8.2014

 

 INFORMACJA na BIP

o wyborze oferty

            Dyrektor Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Dragaczu, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, uprzejmie informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 30.000 euro i  poniżej równowartości 207.000   euro przeprowadzonego w dniu 05 grudnia 2014 r.  w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych prowadzonych przez gminę Dragacz, w celu korzystania z usługi regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do Gimnazjum w Michalu, Szkół Podstawowych w Grupie i w Dragaczu, Szkoły Filialnej w Bratwinie i do Przedszkola Samorządowego w Górnej Grupie, zapewniającej uczniom dojazd do tych placówek w dni nauki szkolnej od 7  stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r.” wybrana została na podstawie art. 91 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oferta firmy „PKS Grudziądz” Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Rapackiego 3, 86-300 Grudziądz, jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

„Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

a) K1 Cena oferty       – waga 90 %

b) K2 Serwis (czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii) – waga 10%

 

P = (K1 × 90% ) + (K2 × 10%)

gdzie:

P – łączna liczba punktów

K1 – liczba punktów przyznanych dla kryterium CENA OFERTY (w przedziale od 0 do 100)

K2 – liczba punktów przyznanych dla kryterium SERWIS (w przedziale od 0 do 100)”

Ofercie firmy „PKS Grudziądz” Sp. z o.o.,  przyznano następując punktację w każdym kryterium oceny ofert: K1 „Cena oferty” – 90 punktów, K1 „Serwis” – 10 punktów.

Łączna punktacja: 100 punktów.

W postępowaniu złożona została również oferta Firmy Handlowo-Usługowej „SKORPION A” z siedzibą przy ul. Jalkowskiego 3, 86-300 Grudziądz.

Wykonawca, firma „SKORPION A”, został wykluczony z postępowania  a Jego oferta odrzucona. Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Brak wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przetargowego.

Uzasadnienie fatyczne i prawne

Oferta  wykluczonego Wykonawcy nie zawierała niżej wymienionych, wymaganych przez Zamawiającego dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ww. ustawy):

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)      sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
  • Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
  • Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
  • Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy  zamówienia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
  • Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia,
  • Zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencja na wykonywanie transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.),
  • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.

 

W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego (pismo znak SAPO.261.1.3.2014, z dn. 09.12.2014 r., wystosowane w oparciu o art. 26 ust. 3 ww. ustawy) do złożenia ww. dokumentów, nie zostały przez firmę te dokumenty uzupełnione w wyznaczonym terminie.

Wobec powyższego oferta złożona przez firmę „SKORPION A” w ww. postępowaniu przetargowym dn. 05 grudnia 2014 r. została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 5 ww. ustawy (oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu).

 

Termin podpisania umowy z Wykonawcą. którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu wyznacza się na dzień 30 grudnia, w związku z przekazaniem informacji o wyborze oferty zgodnie z art. 27 ust. 2 ww. ustawy (mailem) – na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2

 

 

Otrzymują:

a)        „PKS Grudziądz” Sp. z o.o.,  ul. Rapackiego 3, 86-300 Grudziądz,

b)        Firma Handlowo-Usługowa „SKORPION A” ,  ul. Jalkowskiego 3, 86-300 Grudziądz.

c)        Tablica ogłoszeń UG Dragacz, strona internetowa SAPO sapo.biposwiata.pl,

d)       a/a.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 grudnia 2014 08:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Kobylarz
Ilość wyświetleń: 724
22 grudnia 2014 08:34 (Agnieszka Kobylarz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)