Dragacz, 07.12.2015 r.
SAPO.261.4.2.2015
Z A P R O S Z E N I E
Dyrektor Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Dragaczu, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz (pokój nr 13 w budynku Urzędu Gminy Dragacz), zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług w zakresie dostawy oleju napędowego do autobusu gminnego szkolnego Autosan H9 (numer rejestracyjny CSW 21AU, właściciel autobusu – Gmina Dragacz, użytkownik i administrator – Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Dragaczu) w 2016 roku.
Termin realizacji: 03 stycznia 2016 r. - 31 grudnia 2016 r.
Termin i miejsce złożenia oferty: do 22 grudnia 2015 r. , do godziny 12:00, Urząd Gminy Dragacz – pokój nr 4 (sekretariat).
Sposób złożenia oferty: pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres sapodrgacz@pro.onet.pl
Zawartość oferty: formularz ofertowy, świadectwo jakości oferowanego oleju napędowego, Zał. nr 1 – oświadczenie Wykonawcy, Zał. nr 2 – zaakceptowany (podpisany) wzór umowy.
Kryteria oceny oferty: cena.
Do celów niniejszego postępowania przyjmuje się cenę ofertową podaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Jolanta Pernak
dyrektor SAPO w Dragaczu
Załącznik Nr 1 .................................................
Data sporządzenia oferty
SAPO.261.4.2.2015
Za 1 litr oleju napędowego oferujemy cenę w kwocie netto: ............................................ Słownie:...................................................................................................................................
|
Za 1 litr oleju napędowego oferujemy cenę w kwocie brutto: ............................................ Słownie:....................................................................................................................................
|
Zamawiający: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych,
Dragacz 7A, 86 – 134 Dragacz
INFORMACJE O OFERENCIE
3. REGON ...............................................................
INNE WARUNKI PROPONOWANE PRZEZ WYKONAWCĘ (np. obniżki)
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
.................................................................
/data i podpis osoby uprawnionej/
SAPO.261.4.2.2015 Załącznik nr 2
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
(nazwa i adres oferenta)
..............................................................
(data i podpis osoby uprawnionej)
SAPO.261.4.2.2015
W dniu 03 stycznia 2016 roku w Dragaczu pomiędzy Gminą Dragacz, w imieniu której działa Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Dragaczu, z siedzibą w Urzędzie Gminy, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, zwaną w dalszej treści umowy Zamawiającym, reprezentowana przez:
przy kontrasygnacie głównej księgowej SAPO – p. Wioletty Opoń
a
firmą ....................................................................................................................................................., zwaną w dalszej treści umowy Wykonawcą, reprezentowaną przez:
1. ........................................ - p. ............................
została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1.
1. Podstawą zawarcia umowy jest oferta wybrana w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro na podstawie Zarządzenia Nr 2/2014 Dyrektora Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Dragaczu z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie ustalenie Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro, na zadanie pn. „Dostawa oleju napędowego do autobusu gminnego - szkolnego od 3 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.”
2. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie dostaw oleju napędowego dla autobusu szkolnego Autosan H9 (numer rejestracyjny CSW 21AU) w ilości 10.698 l.
§ 2.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Umożliwienie korzystania ze stacji paliw w godzinach jej pracy, a w okolicznościach wyjątkowych poza godzinami otwarcia.
2. Zakup paliwa następować będzie w miarę potrzeb.
§ 3.
1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony przyjmują wynagrodzenie za 1 l oleju napędowego w kwocie netto …… zł (słownie złotych: ………….. …./100), plus należny podatek VAT w wysokości 23%).
2. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia będzie dokonywał płatności za zakupiony olej napędowy wg warunku określonego w formularzu ofertowym tj. ................................................................ .
3. Płatność za usługę będzie dokonywana w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy (Nazwa Banku …………………. o numerze ……………………………….., w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
§4.
Ustala się maksymalną kwotę jaka może zostać wydatkowana na zakup paliwa objętego przedmiotowym zamówieniem w wysokości brutto ……………………….. zł (słownie złotych: ……………………… …../100) w tym należny podatek VAT w kwocie ………………. zł (słownie złotych…………………. ……../100. Kwota brutto stanowi iloczyn 10.698 l i ceny określonej w § 3 pkt. 1 niniejszej umowy plus należny podatek VAT w wysokości 23%.
§ 5.
Umowę zawiera się na czas określony od dnia 3 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r.
§ 6.
1. Wszelkie zmiany mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
§ 7.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej strony.
Zamawiający Dostawca
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Centrum Usług Wspólnych Gminy Dragacz